Care este secretul frumuseţii româncelor?

Este recunoscut pe plan internaţional faptul că româncele sunt frumoase, frumoase rău, aş putea spune, repetând remarca unei cunoştinţe din Bucureşti. Româncele nu sunt numai frumoase, ele sunt şi pline de farmec, farmecul însemnând mult mai mult decât frumuseţe, este acea sclipire a ochilor, acel nu-ştiu-ce care face ca o femeie să strălucească şi să atragă privirile.

În România vezi cele mai multe femei frumoase pe stradă, parcă s-au vorbit cu toatele să aducă un strop de lumină primăvăratică pe feţele privitorilor, dăruind din prea plinul inimii  lor şi arătând o tinereţe perpetuă. Dacă le întrebi care este secretul frumuseţii lor, româncele zâmbesc, caută un moment în poşetă, (numai un moment, asta înseamnă că tot timpul le este la îndemână) şi scot musai un produs marca Farmec. Că o fi o banală (dar foarte eficientă) cremă de mâini, o cremă antirid sau una hidratantă, ( https://www.farmec.ro/produse/criterii-563-gerovital-plant-2016/1.html), fiecare femeie foloseşte unul sau mai multe produse cu sigla binecunoscută atât la noi, cât şi în afara ţării.

Sunt încântată să locuiesc în acelaşi oraş cu  cea mai cunoscută firmă de cosmetice din România, adică  Farmec din Cluj Napoca, al cărei link îl puteţi accesa aici: http://www.farmec.ro/.

Cine nu cunoaşte faimosul Lapte Doina, care aş putea spune că e unul dintre bunicii produselor de astăzi, lapte pe care mama îl folosea şi pentru faţă şi pentru mâini pe vremuri, iar acum, (atât laptele, cât şi mama), fac faţă tuturor posibilităţilor şi provocărilor aduse de noile generaţii de produse Farmec, care nu numai că sunt excelente, dar au şi nişte ambalaje elegante, ce pur şi simplu îţi iau ochii.

Eu, personal, folosesc crema hidratantă: https://www.farmec.ro/produse/ten/crema-hidratanta-594.html de care sunt extrem de mulţumită şi sunt deschisă la orice alte provocări.

Mi se pare foarte important faptul că toate cremele, loţiunile etc. din brand-ul Farmec (https://www.facebook.com/farmec.company) au preturi accesibile, sunt pentru buzunarul româncelor, dându-ne  posibilitatea să ne păstrăm frumuseţea şi tinereţea, fără a scoate prea mulţi bani din buzunar.

Îmi amintesc o întâmplare amuzantă, care o are protagonistă pe tanti Lina, o vecină a mamei mele. M-am dus până la ea ca s-o întreb dacă nu are ouă de vânzare, iar ea a ascuns repede ceva sub şorţ, cu o mutră vinovată, cam ca cea a pisicii mele când mai lasă câte un cadou pe sub covor. „Ce ascunzi acolo? Vreun ou, cumva?” întreb eu, cu gândul la ale mele. „Ba nu”, zice ea uşurată, „doar asta… credeam că-i fiu-meu şi râde de mine că mă mai dau cu sulemenele….” Zâmbind vinovat, scoate de sub şorţ mâna ce ţine o cremă antirid cu ulei de argan, marca Farmec, bineînţeles ” Aaa, acuma ştiu eu de ce eşti matale aşa de tânără!”, râd eu, dar chiar nu am de ce, fiindcă tanti Lina are aproape 80 de ani, însă arată cam de 60.

Dragi românce, dacă vreţi să arătaţi ca şi tanti Lina, treziţi-vă în zori, fiţi vesele toată ziua şi neapărat, dar neapărat folosiţi produse marca Farmec.

Am scris acest articol pentru concursul Spring SuperBlog 2016.

Vă doresc să aveţi o primăvară cu adieri romantice şi să fiţi răsfăţate cu produse Farmec!

Manuela Sanda Băcăoanu, o moaţă din Munţii Apuseni

 

 

2 gânduri despre „Care este secretul frumuseţii româncelor?

  1. Pingback: SuperBlog | Proba 4. Care este secretul frumuseții româncelor?

Lasă un comentariu